Samenwerking tussen serviceUp en Immo Van Middelem
Vanaf het allereerste contact verliep de samenwerking tussen serviceUp en Immo Van Middelem uiterst positief, soepel en efficiënt. Hierover vertelt Dirk Van Roy, zaakvoerder van Immo Van Middelem meer.
Vakantie continuïteit in je klantenservice door uitbesteding
Met de feestdagen voor de deur, staan bedrijven voor de jaarlijkse seizoensuitdaging: hoe behoud je degelijke klantenservice terwijl je team geniet van kerstkalkoen en nieuwjaarsvuurwerk? In dit artikel duiken we in de wereld van uitbesteding van klantenservice tijdens de feestdrukte, met een speciale knipoog naar hoe de slimme oplossingen van contact center serviceUp en tijdens en ook na de feestdagen kan bijstaan wanneer nodig.
De informatieplicht rond telefonische bereikbaarheid
Het concept van telefonische bereikbaarheid voor bedrijven gaat verder dan enkel het aanbieden van goede klantenservice; het is eigenlijk een wettelijke verplichting is. Ondanks dat dit soms een wat mistig terrein lijkt te zijn, heeft het aanzienlijke implicaties voor jouw bedrijf en je connectie met je klanten. Dit artikel zal de wettelijke aspecten van telefonische bereikbaarheid belichten en hoe serviceUp als partner je hierin kan ondersteunen.
Kosten per klantcontact verlagen door 24/7 klantenservice.
Ontdek hoe slecht klantencontact je bedrijf handenvol geld kost en leer hoe je dit kunt ombuigen naar een beter klantcontact en een stralend imago.
De kwaliteit van je klantenservice verbeteren door uitbesteding
Ontdek waarom klantenservice outsourcing een slimme zet is voor bedrijfsgroei, klanttevredenheid en merkversterking.