Klantendienst uitbesteden

We zorgen zorgen ervoor dat je klanten en andere contacten steeds vriendelijk en professioneel te woord worden gestaan. Je kan bij ons terecht voor extra opvang bij piekmomenten, maar ook voor een structurele oplossing. 

Outsourcing customer support

Verhoog je telefonische bereikbaarheid

Merk je dat je organisatie niet altijd beschikbaar is voor vragen van klanten, maar heb je zelf geen tijd om een customer service team te managen?

Dan kan een contact- of callcenter een duurzame oplossing bieden. Zo garandeer je:

  • Korte wachttijden
  • Telefonische permanentie 
  • Professionele dienstverlening
  • Multi-channel ondersteuning
  • Meertalige communicatie

Tele-onthaal door extern contactcenter

Als telefonische receptie kunnen we jouw klanten en relaties op gepaste manier te woord staan en doorverbinden met de juiste persoon. Professionele communicatie is hierbij ons handelsmerk. 

Om jouw tele-onthaal professioneel te organiseren, geven we wekelijkse trainingen aan onze service medewerkers op maat van jouw organisatie.

Onze ervaren customer service medewerkers zorgen voor extra salesondersteuning. Zo volgen we jouw bestellingen en leveringen op de voet. We zijn gespecialiseerd in:

  • Offertes aanvragen en vergelijken
  • Bestellingen plaatsen
  • Leveringen opvolgen
     

We werken volgens jullie eigen way-of-working & CRM-systemen. 

Deze namen gingen jou voor

Meer informatie

over outsourcing 

  • serviceUp biedt ondersteuning bij al
    jouw inkomende oproepen
  • We beantwoorden al jouw vragen binnen de 24u

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp