Klantendienst ondersteunen

Sterke stijging in telefoonverkeer en andere communicatiekanalen?
Wij ondersteunen je klantendienst en behandelen de vragen naar informatie, documentatie, bestellingen, leveringen en reservaties.

Telefonische klantendienst

Mis geen enkel contact

Met meer dan 35 jaar ervaring zijn je contacten in goede handen. Ons customer service team vangt pieken op waardoor je geen extra personeelsleden hoeft in te schakelen. 

Dankzij wekelijkse trainingen begrijpen onze medewerkers jullie behoeften, zodat we op één lijn liggen met jullie intern team.

Garandeer de beste klantervaring

Dankzij korte wachttijden en een behulpzame klantenservice, overheen verschillende kanalen, garanderen wij een lager klantenverloop, een hogere merkbekendheid en vooral happy customers. We zetten de voordelen graag op een rijtje: 

  • Mis nooit belangrijke contacten
  • Kostenefficiënt
  • Meer dan 35 jaar ervaring
  • Wekelijkse customer service training 
  • Grote klantentevredenheid

Ondersteuning via meerdere kanalen

Wij staan jouw klanten te woord via het meest geschikte communicatiekanaal én in jullie eigen tone-of-voice. 

  • Telefoon
  • Chat
  • Social media
  • E-mail
  • Andere



     

korte wachttijden en een behulpzame klantenservice

Commerciële ondersteuning

Onze ervaren customer service medewerkers kunnen ook je salesteam ondersteunen. Zo volgen we jouw bestellingen en leveringen op de voet. We zijn gespecialiseerd in:

  • Offertes aanvragen en vergelijken
  • Bestellingen plaatsen
  • Leveringen opvolgen
     

We werken volgens jullie eigen way-of-working & CRM-systemen. 

Deze namen gingen jou voor

Meer informatie over

customer service

  • Mis geen enkel contact dankzij klantendienstondersteuning van serviceUp.
  • Wil jij ook happy customers?
    Wij nemen zo snel mogelijk contactUp

Contacteer ons

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp