Jouw inbound contact center
Als contact center staan wij klaar om al jouw inkomende contacten te behartigen. Dit kan zowel in volledige uitbesteding als in ondersteuning van jouw customer service team.


Het verlengstuk voor jouw klantendienst
Hoe je ons precies noemt, of het nu call center, contact center, klantendienst, telemarketing, telesales, telesecretariaat, ... is, het speelt allemaal geen rol.
Zolang je maar weet dat ons serviceUp team al sinds 1985 dé referentie is voor het ondersteunen van klantendiensten voor Belgische en internationale bedrijven.
serviceUp, het vroegere Filad, werd opgericht door Gerda en Dirk Onderdonck. Zus en broer. Vanuit deze familiale warmte en het streven naar de meest kwalitatieve behartiging van de inkomende gesprekken groeide ons team. Meer dan 150 bedrijven uit de meest diverse sectoren mochten reeds genieten van de ondersteuning van Gerda en haar team. Jij binnenkort ook?
37 jaar
ervaring in
klantencontact
24/7
Omni-channel
Of jouw klanten nu chat, e-mail, telefoon of social media prefereren om contact op te nemen, wij behartigen ze allemaal
Rapportages, advies en ondersteuning
Optimaliseer jouw inkomende contacten op basis van onze rapportages
jaar ervaring
tevreden klanten
Gemiddelde SLA
Ons onboardingstraject
Ontdek welke fases we doorlopen na het eerste contact, vooraleer we van start gaan met jouw project
Interessante blogs voor jou


4e overname in 4 jaar tijd voor moederbedrijf salesUp | serviceUp
serviceUp behoort tot de salesUp groep. Deze heeft als eerste in Europa 5 commerciële bedrijven gebundeld onder 1 dak. Hierdoor heeft de groep een oplossing op alle commerciële vragen van onze klanten. We ondersteunen hen op het gebied van: sales, marketing, customer service, recruitment én training. Om onze klanten nog beter te ondersteunen, nam salesUp dit jaar ook MyModus uit Deinze over.


Het wapen tegen de opkomende recessie
We kunnen er niet langer om heen. Elk nieuwsbericht, elke boodschap, elke meeting gaat tegenwoordig - al dan niet deels - over de vertraging van de economische groei, een voorzichtigere houding bij bedrijven en een terugschroeving van de investeringen. Hebben we Corona net doorzwommen, dan dient zich daar de volgende uitdaging reeds aan: de recessie.