Jouw inbound contact center

Als contact center staan wij 24/7 klaar om al jouw inkomende contacten te behartigen. Dit kan zowel in volledige uitbesteding als in ondersteuning van jouw customer service team. 

Het verlengstuk voor jouw klantendienst

Hoe je ons precies noemt, of het nu call center, contact center, klantendienst, telemarketing, telesales, telesecretariaat,  ... is, het speelt allemaal geen rol. 

Zolang je maar weet dat ons serviceUp team al sinds 1985 dé referentie is voor het ondersteunen van klantendiensten voor Belgische en internationale bedrijven. 

serviceUp, het vroegere Filad, werd opgericht door Gerda en Dirk Onderdonck. Zus en broer. Vanuit deze familiale warmte en het streven naar de meest kwalitatieve behartiging van de inkomende gesprekken groeide ons team. Meer dan 150 bedrijven uit de meest diverse sectoren mochten reeds genieten van de ondersteuning van Gerda en haar team. Jij binnenkort ook?

Deze namen gingen jou voor

37 jaar
ervaring in
klantencontact

24/7

Laat je klanten nooit meer wachten

Omni-channel

Of jouw klanten nu chat, e-mail, telefoon of social media prefereren om contact op te nemen, wij behartigen ze allemaal

Rapportages, advies en ondersteuning

Optimaliseer jouw inkomende contacten op basis van onze rapportages

+

jaar ervaring

+

tevreden klanten

%

Gemiddelde SLA

Ons onboardingstraject

Ontdek welke fases we doorlopen na het eerste contact, vooraleer we van start gaan met jouw project

Kennismakingsgesprek
Inschatting volume
Plan van aanpak
Budgetanalyse
Go LIVE
Analyseren en optimaliseren

Maak een afspraak met Glenn van serviceUp

Interessante blogs voor jou

Samenwerking tussen serviceUp en Immo Van Middelem

Vanaf het allereerste contact verliep de samenwerking tussen serviceUp en Immo Van Middelem uiterst positief, soepel en efficiënt. Hierover vertelt Dirk Van Roy, zaakvoerder van Immo Van Middelem meer.

Vakantie continuïteit in je klantenservice door uitbesteding

Met de feestdagen voor de deur, staan bedrijven voor de jaarlijkse seizoensuitdaging: hoe behoud je degelijke klantenservice terwijl je team geniet van kerstkalkoen en nieuwjaarsvuurwerk? In dit artikel duiken we in de wereld van uitbesteding van klantenservice tijdens de feestdrukte, met een speciale knipoog naar hoe de slimme oplossingen van contact center serviceUp en tijdens en ook na de feestdagen kan bijstaan wanneer nodig.

De informatieplicht rond telefonische bereikbaarheid

Het concept van telefonische bereikbaarheid voor bedrijven gaat verder dan enkel het aanbieden van goede klantenservice; het is eigenlijk een wettelijke verplichting is. Ondanks dat dit soms een wat mistig terrein lijkt te zijn, heeft het aanzienlijke implicaties voor jouw bedrijf en je connectie met je klanten. Dit artikel zal de wettelijke aspecten van telefonische bereikbaarheid belichten en hoe serviceUp als partner je hierin kan ondersteunen.

Contacteer ons

serviceUp by Up 
053 51 05 18
info@serviceup.be
BE0877.584.635

Hoofdzetel Erpe
Evenbroekveld 14
9420 Erpe-Mere

Nieuwsbrief

Wij leren elke dag bij en brengen jou ook Up-to-date. Let's go Up together!

Volg ons op

This site is Upproved by shakeUp