Klantendienst ondersteunen
Sterke stijging in telefoonverkeer en andere communicatiekanalen?
Wij ondersteunen je klantendienst en behandelen de vragen naar informatie, documentatie, bestellingen, leveringen en reservaties.
Telefonische klantendienst
Mis geen enkel contact
Met meer dan 35 jaar ervaring zijn je contacten in goede handen. Ons customer service team vangt pieken op waardoor je geen extra personeelsleden hoeft in te schakelen.
Dankzij wekelijkse trainingen begrijpen onze medewerkers jullie behoeften, zodat we op één lijn liggen met jullie intern team.
Garandeer de beste klantervaring
Dankzij korte wachttijden en een behulpzame klantenservice, overheen verschillende kanalen, garanderen wij een lager klantenverloop, een hogere merkbekendheid en vooral happy customers. We zetten de voordelen graag op een rijtje:
- Mis nooit belangrijke contacten
- Kostenefficiënt
- Meer dan 35 jaar ervaring
- Wekelijkse customer service training
- Grote klantentevredenheid
Ondersteuning via meerdere kanalen
Wij staan jouw klanten te woord via het meest geschikte communicatiekanaal en in jullie eigen tone-of-voice.
- Telefoon
- Chat
- Social media
- Andere
korte wachttijden en een behulpzame klantenservice
Commerciële ondersteuning
Onze ervaren customer service medewerkers kunnen ook je salesteam ondersteunen. Zo volgen we jouw bestellingen en leveringen op de voet. We zijn gespecialiseerd in:
- Offertes aanvragen en vergelijken
- Bestellingen plaatsen
- Leveringen opvolgen
We werken volgens jullie eigen way-of-working & CRM-systemen.
Meer informatie over
customer service
- Mis geen enkel contact dankzij klantendienstondersteuning van serviceUp.
- Wil jij ook happy customers?
Wij nemen zo snel mogelijk contactUp