Over serviceUp
The only way is Up
serviceUp behoort tot een groep met 5 commerciële bedrijven. De eerste in haar soort. Hierdoor krijg je een customer excellence team, gespecialiseerd in haar vak, maar met een sterke notie van het gehele commerciële traject.
Gespecialiseerd in inbound contact center sinds 1985
Dirk en Gerda Onderdonck begonnen in 1985 Filad. Van bij de start was het hun doel om hun klanten te servicen vanuit drie principes:
- Steeds met de glimlach
- Met heldere afspraken
- Met maximaal resultaat
HIerdoor groeide het bedrijf uit tot dé referentie voor Belgische en buitenlandse bedrijven die nood hadden aan outsourcing of ondersteuning van hun klantendienst.
In 2020 kwam Filad terecht onder de Up groep. Hierdoor ontstond er een unieke combinatie van jarenlange expertise en een volledige notie van het commerciële traject. Zo werd vooral de ambitie om iedereen verliefd te laten worden op een klantendienst extra kracht bijgezet.
Klaar om jouw klanten verliefd te laten worden op jouw klantendienst?