Klantendienst uitbesteden
We zorgen ervoor dat je klanten en andere contacten steeds vriendelijk en professioneel te woord worden gestaan. Je kan bij ons terecht voor extra opvang bij piekmomenten, maar ook voor een structurele oplossing.
Outsourcing customer support
Verhoog je telefonische bereikbaarheid
Merk je dat je organisatie niet altijd beschikbaar is voor vragen van klanten, maar heb je zelf geen tijd om een customer service team te managen?
Dan kan een contact- of callcenter een duurzame oplossing bieden. Zo garandeer je:
- Korte wachttijden
- Telefonische permanentie
- Professionele dienstverlening
- Multi-channel ondersteuning
- Meertalige communicatie
Tele-onthaal door extern contactcenter
Als telefonische receptie kunnen we jouw klanten en relaties op gepaste manier te woord staan en doorverbinden met de juiste persoon. Professionele communicatie is hierbij ons handelsmerk.
Om jouw tele-onthaal professioneel te organiseren, geven we wekelijkse trainingen aan onze service medewerkers op maat van jouw organisatie.
Onze ervaren customer service medewerkers zorgen voor extra salesondersteuning. Zo volgen we jouw bestellingen en leveringen op de voet. We zijn gespecialiseerd in:
- Offertes aanvragen en vergelijken
- Bestellingen plaatsen
- Leveringen opvolgen
We werken volgens jullie eigen way-of-working & CRM-systemen.
Meer informatie
over outsourcing
- serviceUp biedt ondersteuning bij al
jouw inkomende oproepen - We beantwoorden al jouw vragen binnen de 24u